Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74059415
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Impozite si Taxe -> Impozite si Taxe

Întrebări
Intrebarea nr. 3568 din data: 10-03-2011 pusa de crisan adrian :
·   La imobilul de pe strada cuza voda nr. 43 ap.1 proprietatea statului cu chiriasii Crisan Florina Lavinia si Crisan Sebastian Lucian declarati la Directia fiscala ptr. plata chiriei la stat si salubritatea .in acel imobil mai locuieste din anul 2007 si o a treia persoana pe numele de MAIER pentru care de 4 ani de cand locuieste in acel apartament al imobilului ,acolo nu se plateste nici chirie si nici salubritate pentru cea de-a 3-a persoana respectiv MAIER.Rog insistent sa se i-a masurile de rigoare legate de aceasta problema ( cu amenda ,penalitati etc).Astept un raspun in acesta privinta pe adresa de mail nottara68@yahoo.com Va multumesc

Intrebarea nr. 3560 din data: 05-03-2011 pusa de Micu Ionut :
·  Buna ziua, La inceputul anului 2010, am primit o amenda de circulatie pe raza localitatii Cugir, amenda am platito a doua zi in Arad la Taxe si Impozite pe Bulevardul Revolutiei, in urma cu cateva saptamani am fost notificat de directia de taxe si impozite ca nu am platit amenda, din pacate nu pot face dovada ca am platit aceasta amenda deoarece am ratacit chitanta. Intrebarea mea este: este posibil sa obtin o copie a chitantei si daca da cum trebuie sa procedez. Va multumesc anticipat.

Intrebarea nr. 3553 din data: 02-03-2011 pusa de gruia adrian nicolae :
·  BUNA SEARA.DETIN UN AUTOTURISM FABRICAT IN 1989 DE 2150 CM PT CARE AM PLATIT IMPOZIT INTEGRAL IN DOUA TRANSE IN CURSUL ANULUI 2010 MAI EXACT IN 19.03 2010 SI IN 04.08 2010,CATE 237.60BANI+IMPOZIT CLADIRE SI SALUBRITATE.AS VREA SA STIU DE CE FIGUREZ CU RESTANTA DE 158.40 BANI+9.50BANI PENALITATI DACA EU MI-AM ACHITAT TAXELE SI IMPOZITELE IN TOTALITATE IN 04.08.PE TOT ANUL 2010?MENTIONEZ CA AM FOST ASIGURAT CA NU MAI AM DATORII LA VREMEA RESPECTIVA,SI NICI N-AM FOST ANUNTAT DE CATRE FINANTE CA AS AVEA DATORII LA SFARSIT DE AN.MUTUMESC SI ASTEPT RASPUNS URGENT PE CE BAZA MI SE CER BANI RETROACTIV+PENALITATI SI CUM SAU CALCULAT ELE?MULTUMESC.

Intrebarea nr. 3552 din data: 02-03-2011 pusa de BATRINUT FLORIN :
·  Buna ziua , daca sunteti amabili as dori sa imi comunicati ce conturi IBAN si Banca pentru a efectua plata pentru impozit cladire si taxa salubritate Va multumesc SC C.E.F.A. SRL

Intrebarea nr. 3549 din data: 28-02-2011 pusa de Ianko Tamas :
·  As dori sa stiu ce taxa trebuie platita pentru amplasarea unei firme luminoase pe fatada cladirii unde aceasta isi va desfasura activitatea, unde trebuie platita si eventual de ce acte am nevoie.Va multumesc anticipat.



Răspunsuri
Intrebarea nr. 3568 din data: 10-03-2011 pusa de crisan adrian :
·   La imobilul de pe strada cuza voda nr. 43 ap.1 proprietatea statului cu chiriasii Crisan Florina Lavinia si Crisan Sebastian Lucian declarati la Directia fiscala ptr. plata chiriei la stat si salubritatea .in acel imobil mai locuieste din anul 2007 si o a treia persoana pe numele de MAIER pentru care de 4 ani de cand locuieste in acel apartament al imobilului ,acolo nu se plateste nici chirie si nici salubritate pentru cea de-a 3-a persoana respectiv MAIER.Rog insistent sa se i-a masurile de rigoare legate de aceasta problema ( cu amenda ,penalitati etc).Astept un raspun in acesta privinta pe adresa de mail nottara68@yahoo.com Va multumesc
Raspuns din data de 31-03-2011 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
In conformitate cu art. 11 din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, functionarii publici, sunt obligati sa pastreze secretul asupra informatiilor pe care le detin ca urmare a exercitarii atributiilor de serviciu.
Informatii cu privire la impozite, taxe si alte sume datorate bugetului local se pot transmite numai autoritatilor publice, autoritatilor fiscale ale altor tari, autoritatilor judiciare, alte cazuri prevazute de lege.
Avand in vedere prevederile mai sus mentionate, nu putem furniza informatii referitoare la situatia fiscala a altor persoane.
In ceea ce priveste problema ridicata, a fost inaintata adresa Serviciului Impunere Persoane Fizice din cadrul Directiei Venituri, in vederea luarii masurilor care se impun.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3560 din data: 05-03-2011 pusa de Micu Ionut :
·  Buna ziua, La inceputul anului 2010, am primit o amenda de circulatie pe raza localitatii Cugir, amenda am platito a doua zi in Arad la Taxe si Impozite pe Bulevardul Revolutiei, in urma cu cateva saptamani am fost notificat de directia de taxe si impozite ca nu am platit amenda, din pacate nu pot face dovada ca am platit aceasta amenda deoarece am ratacit chitanta. Intrebarea mea este: este posibil sa obtin o copie a chitantei si daca da cum trebuie sa procedez. Va multumesc anticipat.
Raspuns din data de 31-03-2011 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Prin procesul verbal de contraventie seria CC nr. 5083080 din data de 09.03.2010 domnul Micu Ionut a fost sanctionat de catre Politia localitatii Cugir, jud. Alba, cu amenda in suma de 120 lei.
Aceasta amenda in suma de 120 a fost achitata, la caseria Directiei Venituri din cadrul Primariei Municipiului Arad, Bulevardul Revolutiei nr. 97, la data de 10.03.2010, cu chitanta nr. AR XWP 0038693.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3553 din data: 02-03-2011 pusa de gruia adrian nicolae :
·  BUNA SEARA.DETIN UN AUTOTURISM FABRICAT IN 1989 DE 2150 CM PT CARE AM PLATIT IMPOZIT INTEGRAL IN DOUA TRANSE IN CURSUL ANULUI 2010 MAI EXACT IN 19.03 2010 SI IN 04.08 2010,CATE 237.60BANI+IMPOZIT CLADIRE SI SALUBRITATE.AS VREA SA STIU DE CE FIGUREZ CU RESTANTA DE 158.40 BANI+9.50BANI PENALITATI DACA EU MI-AM ACHITAT TAXELE SI IMPOZITELE IN TOTALITATE IN 04.08.PE TOT ANUL 2010?MENTIONEZ CA AM FOST ASIGURAT CA NU MAI AM DATORII LA VREMEA RESPECTIVA,SI NICI N-AM FOST ANUNTAT DE CATRE FINANTE CA AS AVEA DATORII LA SFARSIT DE AN.MUTUMESC SI ASTEPT RASPUNS URGENT PE CE BAZA MI SE CER BANI RETROACTIV+PENALITATI SI CUM SAU CALCULAT ELE?MULTUMESC.
Raspuns din data de 28-03-2011 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra vă comunicăm următoarele:
începând cu data de 01.07.2010, conform O.U.G. nr.59/30.06.2010 pentru modificarea Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, au intervenit modificări în stabilirea impozitului pe mijloacele de transport cu capacitate cilindrică de peste 2001 cm3.
Potrivit art.263 alin.(2) din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, în cazul oricăruia dintre autovehicule cu capacitatea cilindrică de peste 2001 cm3, impozitul pe mijlocul de transport se calculează în funcție de capacitatea cilindrică a acestuia, prin înmulțirea fiecărei grupe de 200 de cm3 sau fracțiune din aceasta cu suma corespunzătoare din tabelul următor:

Nr crt Tipul mijlocului de transport lei /an/200 cm3 sau fracțiune
1 Autoturisme cu capacitatea cilindrică între 2001 cm3 și 2600 cm3 inclusiv 72,00
2 Autoturisme cu capacitatea cilindrică între 2601 cm3 și 3000 cm3 inclusiv 144,00
3 Autoturisme cu capacitatea cilindrică de peste 3.001 cm" 290,00
4 Autobuze, autocare, microbuze 28,80
5 Alte autovehicule cu masa totală maximă autorizată de până la 12 t inclusiv 36,00
6 Tractoare înmatriculate 21,60




Astfel, diferența de impozit pentru autoturismul marca Renault cu capacitate cilindrică de 2150 cm3 aparținând d- lui Gruia Adrian Nicolae, a fost stabilită potrivit art.263 alin.(2) din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, începând cu data de 01.07.2010, rezultând un impozit suplimentar în sumă de 158,4 lei.
Termenul de plată pentru diferențele de impozit datorat este 31.12.2010.
După această dată se datorează accesorii în temeiul art.l24Al din O.G.92/2003.
Prin urmare, obligațiile de plată au fost stabilite în mod corect, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.


Sus

Intrebarea nr. 3552 din data: 02-03-2011 pusa de BATRINUT FLORIN :
·  Buna ziua , daca sunteti amabili as dori sa imi comunicati ce conturi IBAN si Banca pentru a efectua plata pentru impozit cladire si taxa salubritate Va multumesc SC C.E.F.A. SRL
Raspuns din data de 28-03-2011 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra vă comunicăm următoarele:
Contribuabilii persoane fizice și juridice care doresc să achite obligațiile către bugetul local al Municipiului Arad, prin ordin de plată, au această posibilitate de efectuare a plății prin completarea ordinului de plată cu indicarea beneficiarului plății: Municipiul Arad, CF 3519925 și completarea numărului de cont corespunzător obligației de plată ce se dorește a fi plătită.
Anexăm alăturat lista cu numerele de cont corespunzător fiecărui tip de impozit/taxă datorată către bugetul local al Municipiului Arad cu mențiunea ca „PF" corespunde persoanelor fizice iar „PJ" persoanelor juridice.

IMPOZIT CLĂDIRI P.F. RO02TREZ021 21 070201 01 XXX
IMPOZIT CLĂDIRI P.J. RO49TREZ021 21 070201 02XXX
IMPOZIT TEREN P.F. RO46TREZ021 21 07020201 XXX
IMPOZIT TEREN P.J. RO93TREZ021 21 07020202XXX
IMPOZIT TEREN EXTRAVILAN RO43TREZ021 21 07020203XXX
TAXA HOTELIERA RO26TREZ021 21 1 20207XXXXX
IMPOZIT SPECTACOLE RO82TREZ021 21 150201 XXXXX
TAXA AUTO P.F. RO21TREZ0212116020201XXX
TAXA AUTO P.J. RO68TREZ021 21 1 6020202XXX
TAXA VIZA AUTORIZAȚIE RO79TREZ021 21 1 60203XXXXX
TAXA JUDICIARA RO57TREZ021 21 070203XXXXX
PARCARE TAXI, AUTO LENTE RO26TREZ021 21 1 80250XXXXX
TAXA FIRMA PARCARE, SUPRATAXA RO23TREZ021 21 300250XXXXX
CÂRTI IDENTITATE RO80TREZ02121330208XXXXX
TAXE EXTRAJUD. SCOALĂ DE ȘOFERI RO88TREZ021 21 340202XXXXX
AMENZI PRIMĂRIE. C.T.P. PMA RO77TREZ021 21 350201 XXXXX
AMENZI POLITIE RO46TREZ021 21 350250XXXXX
CONTRACTE VÂNZARE RATE L550/2002 RO60TREZ021 500206X01 0286
ÎNCASĂRI DIN CONFISCĂRI RO50TREZ021 21 350203XXXXX
EXECUTARE SILITA RO81 TREZ021 2451 0220XXXXX
COMISION VÂNZĂRI LOCUINȚE RO70TREZ021 21 360250XXXXX
VÂNZĂRI APARTAMENTE RO92TREZ021 21 390207XXXXX
REGISTRUL COMERȚULUI RO35TREZ021 50021 4XXXXXXX
ACORD UNIC RO59TREZ021 50021 5XXXXXXX
DIREC. DE DEZVOLT.ASIST. COM.(CURATELE) RO70TREZ021 5040XXX01 1 025 (C.F.1 3934937)
GARANȚII, TIMBRU ARHITECTURAL RO40TREZ021 5006XXX006669
AUTO>12T, CONTRACTE SPATII RO34TREZ021 5033XXX006785
TAXE SPECIALE RO82TREZ021 21 360206XXXXX
PATINOAR, ȘTRAND RO1 7TREZ021 5004XXX01 0287
AMENZI JUDICIARE BUGET STAT RO40TREZ021 203501 05XXXXX
BENEFICIAR MUNICIPIUL ARAD



Sus

Intrebarea nr. 3549 din data: 28-02-2011 pusa de Ianko Tamas :
·  As dori sa stiu ce taxa trebuie platita pentru amplasarea unei firme luminoase pe fatada cladirii unde aceasta isi va desfasura activitatea, unde trebuie platita si eventual de ce acte am nevoie.Va multumesc anticipat.
Raspuns din data de 10-03-2011 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
In conformitate cu Legea nr. 50 din 29 iulie 1991, republicata, art. 2 al. 2*1 "Procedura de autorizare a executarii lucrarilor de constructii incepe odata cu depunerea cererii pentru emiterea certificatului de urbanism in scopul obtinerii, ca act final, a autorizatiei de construire si cuprinde urmatoarele etape:
a. emiterea certificatului de urbanism
b. emiterea punctului de vedere al autoritatii competente pentru protectia mediului pentru investitiile care nu se supun procedurilor de evaluare a impactului asupra mediului;
d. emiterea avizelor si acordurilor, precum si a actului administrativ al autoritatii pentru protectia mediului competente privind investitiile evaluate din punctul de vedere al impactului asupra mediului;
e.elaborarea documentatiei tehnice necesare pentru autorizarea executarii lucrarilor de constructii, denumita in continuare documentatie tehnica - DT;
f. depunerea documentatiei pentru autorizarea executarii lucrarilor de constructii la autoritatea administratiei publice competente;
g. emiterea autorizatiei de construire."
Precizam ca amplasamentele si conditiile de amplasare ale structurii de publicitate (respectiv ale firmei, asa cum este definita in Anexa 2 a Legii nr. 50 din 29 iulie 1991, republicata) sunt reglementate de HCLM Arad nr. 186/2006 privind publicitatea, reclama si afisajul in municipiul Arad, si de HCLM Arad nr. 344 din 29.12.2010 privind modificarea si completarea HCLM Arad nr. 186/2006.
Nivelul taxelor pentru autorizarea in constructii, respectiv a taxelor pentru folosirea mijloacelor de publicitate, este stabilit prin HCLM Arad nr. 344/29.12.2010 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2011. Taxele se achita la Directia Venituri a Primariei Municipiului Arad.
Mentionam ca hotararile Consiliului local Arad sunt disponibile pe site-ul Primariei Municipiului Arad.
Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
28




 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved